sonic riders как открыть всех персонажей чит

Чит коды к игре Sonic Riders: Zero Gravity [Nintendo Wii]

Complete the following storylines to obtain the following characters.
Amigo : Complete all missions in Story mode.
Billy : Complete all missions in Story mode.
Blaze : Complete Babylon Story.
Cream The Rabbit : Complete Hero Story.
Eggman : Complete Babylon Story.
NiGHTS : Complete all missions in Story mode.
Rouge The Bat : Complete Hero Story.
SCR-GP : Complete Babylon Story.
SCR-HD : Defeat SCR-HD during a Free Race.
Shadow The Hedgehog: Complete Hero Story.
Silver : Complete Babylon Story.

Gear:
Complete the indicated task to unlock the corresponding gear.

Angel/Devil gear: Complete Hero Story.
Chaos Emerald gear: Earn an «Extreme» rank on all missions in Story mode.
MAG gear: Complete all missions in Story mode.

Movies:
Complete the indicated task to unlock the corresponding movie.
Ending : Complete Babylon Story.
Insert : Complete Babylon Story.
Opening: Start Hero Story.

Tracks:
Complete the indicated task to unlock the corresponding track.
80s Boulevard: Complete Babylon Story.
90s Boulevard: Complete Babylon Story.

Mission mode:
Successfully complete Babylon Story or Hero Story. When that storyline is
played again, you can choose any stage and play in Mission mode.

World Grand Prix mode:
Successfully complete Hero Story.

Easy rings:
Enter Mission mode and select Mission 2, «Collect ‘X’ Rings» on any of the tracks.
During this mission you are not limited to a set number of rings that you can
collect. Collect as many rings as possible before reaching the goal, then wait
for the results screen to appear. Once the results finish displaying, all the
rings you have collected will be automatically sent to your ring account (although
the game will not show you this). Pause game play and select «Restart» to begin
the mission again. Keep repeating the process. If you can get at least 250 rings
per try, you should have collected enough rings to purchase even the Rainbow gear
within an hour or two.

The Gambler gear at the shop has an interesting secret. If you have bought it and
take it on a World Grand Prix, you can earn 500 rings per race. If you finish in
first place in the Grand Prix on top of that, you will get a total of 3,500 rings.
Just three Grand Prixes will give you enough rings to buy the rainbow in exactly
one hour. Note: You must know your courses well though, because the Gambler cannot
take type shortcuts.

Best Board and Tight Turns:
My favorite board is the GC Master. It may not look like much, but it has good qualities
and the gear changes rock. Also, on courses that have tight U-turns, activate Gravity
Control before taking the turn. Than, float over the gap in the course and aim in the
new direction. It saves a lot of time and effort, and really helps on the Botanical Gardens
and Crimson Crater courses.

Источник

Персонажи как открыть

sonic riders как открыть всех персонажей чит. Смотреть фото sonic riders как открыть всех персонажей чит. Смотреть картинку sonic riders как открыть всех персонажей чит. Картинка про sonic riders как открыть всех персонажей чит. Фото sonic riders как открыть всех персонажей чит

sonic riders как открыть всех персонажей чит. Смотреть фото sonic riders как открыть всех персонажей чит. Смотреть картинку sonic riders как открыть всех персонажей чит. Картинка про sonic riders как открыть всех персонажей чит. Фото sonic riders как открыть всех персонажей чит

набирать звезды выигрывая гонки в первом чемпионате.

Buzz Bomber
Reward: 10 Points
Objective: Hit 1st, 2nd and 3rd place with a Swarm attack

Cosmic Smash
Reward: 10 Points
Objective: Detonated the Hot Rod at the very last second

Crack Down
Reward: 10 Points
Objective: Got a total of 20 hits with weapons in a Race

Eyes On The Road
Reward: 10 Points
Objective: Hit an opponent with a weapon while looking backwards

Fighting Viper
Reward: 10 Points
Objective: Evaded or Blocked a homing-weapon 3 times in a Race

House Party Of The Dead
Reward: 10 Points
Objective: Completed an event with 4 local friends

Justice Shot
Reward: 10 Points
Objective: Got 10 hits by firing weapons backwards in a single event

Newtron
Reward: 10 Points
Objective: Played 10 Matchmaking games as a Random character

Rank B
Reward: 10 Points
Objective: Earned your B Class License

Sonic Drift
Reward: 10 Points
Objective: Did a 10 second Drift as Sonic

Spin Dash
Reward: 10 Points
Objective: Did a Boost-Start in each vehicle mode

SUMO Wrestled
Reward: 10 Points
Objective: Beat your first Staff Ghost in Time Attack

Team Sonic
Reward: 10 Points
Objective: Finished 1st, 2nd, 3rd and 4th with local friends in a 10 player Race

Tornado
Reward: 10 Points
Objective: Did a Level 3 Air-Drift

Arrow Of Light
Reward: 15 Points
Objective: Froze an opponent with Ice from at least 100 meters away

Ax Battler
Reward: 15 Points
Objective: Finished a Battle Race without losing any lives

Battle Outrunner
Reward: 15 Points
Objective: Did 5 overtakes in a single Drift

Blast Processing
Reward: 15 Points
Objective: Hit 2 opponents with a single Hot Rod Blast

Catcher Pitcher
Reward: 15 Points
Objective: Absorbed a weapon with the Glove and fired it back at your attacker

Drift More
Reward: 15 Points
Objective: Got a Perfect Drift score on a Drift Challenge event

Genesis
Reward: 15 Points
Objective: Triple-Stunted while transforming into a car or boat

Link Chain
Reward: 15 Points
Objective: Completed the Dream Valley Ring Race and passed every Ring as NiGHTS
or Reala

Magic Second
Reward: 15 Points
Objective: Finished 0.5 seconds ahead of an opponent in a Race

Mega Jet
Reward: 15 Points
Objective: Did a Reckless Boost

Meteor Strike
Reward: 15 Points
Objective: Collected 10 Stars in World Tour

Parts Shop
Reward: 15 Points
Objective: Won an event with a Mod equipped

Race Leader
Reward: 15 Points
Objective: Won a Matchmaking game

Racing Transformed
Reward: 15 Points
Objective: Turned All-Star

Scud Racer
Reward: 15 Points
Objective: Finished 1st in a Race without getting hit by weapons

Shadow Step
Reward: 15 Points
Objective: Did 10 Stunt Combos in a single event

Virtua Trickster
Reward: 15 Points
Objective: Rolled Left, Rolled Right, Backflipped, Forward Flipped and landed as
a car or boat

Vyse The Legend
Reward: 15 Points
Objective: Beat 01:11.16 in Time Attack as Vyse in Rogue’s Landing

Welcome To The Fantasy Zone
Reward: 15 Points
Objective: Finished 1st in a Grand Prix tournament

You Got The Horn
Reward: 15 Points
Objective: Levelled-up a character

De Rol Le Credits
Reward: 20 Points
Objective: Unlocked Superstar Showdown in World Tour

Hardcore
Reward: 20 Points
Objective: Completed a World Tour event on Expert difficulty

Holosseum
Reward: 20 Points
Objective: Unlocked Mirror Grand Prix mode

Lock On Sight
Reward: 20 Points
Objective: Scored 90% accuracy with aimed weapons in an event

Nomad
Reward: 20 Points
Objective: Visited every location in the game

Rank A
Reward: 20 Points
Objective: Earned your A Class License

The King Of Speed
Reward: 20 Points
Objective: Finished 1st in a Grand Prix tournament at Expert difficulty

Gale Racer
Reward: 30 Points
Objective: Got a Podium Finish in every Grand Prix tournament on Expert
difficulty

Racing Hero
Reward: 30 Points
Objective: Got a Podium Finish in every Grand Prix tournament

Rank S
Reward: 30 Points
Objective: Earned your S Class License

Takes AGES
Reward: 30 Points
Objective: Unlocked every Character in the game

All Stars
Reward: 50 Points
Objective: Collected every Star in World Tour

SEGA All Star
Reward: 50 Points
Objective: Earned your Star License

Welcome To Victory Lane
Reward: 50 Points
Objective: Finished 1st in every Grand Prix tournament on Expert difficulty

Yokozuna
Reward: 50 Points
Objective: Beat all the Staff Ghosts in Time Attack

SEGA Super Star
Reward: 100 Points
Objective: Earned your Triple-Star License

Источник

Sonic Generations: Коды

Чтобы открыть первую часть игры о Сонике, Sonic the Hedgehog, нужно купить контроллер в магазине слева от уровня Green Hill Zone и отнести его к приставке SEGA в левом верхнем углу Green Hill Zone.

Загрузите только что открытую игру и, когда Соник появится на экране, быстро нажмите вверх, вниз, влево, вправо, Х (A на Xbox 360). Тем самым вы откроете доступ к любому уровню.

Чтобы попасть в секретную комнату Sonic Generations, зайдите в зал с трофеями и удерживайте Select (Back на Xbox 360) до тех пор, пока Соник не провалится в дыру и не окажется в комнате со статуями. Здесь можно использовать следующие коды, чтобы открывать фигурки различных персонажей и предметов из мира игры:

008 140 — Chaos Emerald
070 178 — Spring (Yellow)
103 729 — Classic Eggman
125 817 — Egg Pawn
171 045 — Classic Sonic
200 078 — Egg Chaser
204 390 — Sonic the Hedgehog
209 005 — Item Box
226 454 — Charmy Bee
249 651 — Cucky/Picky/Flicky/Pecky
262 416 — Shadow the Hedgehog
275 843 — Grabber
277 087 — Metal Sonic
283 015 — Goal Ring
309 511 — Chip
329 494 — Aero-Cannon
332 955 — Cream the Rabbit
353 012 — Big the Cat
359 236 — Classic Tails
360 031 — Eggrobo
363 911 — Crabmeat
383 870 — Jet the Hawk
390 884 — Ring
466 913 — Spiny
483 990 — Moto Bug
495 497 — Booster
507 376 — Hero Chao
513 929 — Iblis Taker
530 741 — Spinner
537 070 — Spring (Red)
544 873 — Blaze the Cat
548 986 — Sandworm
601 409 — E-123 Omega
613 482 — Dr. Eggman
629 893 — Chao
632 951 — Miles «Tails» Prower
639 402 — Chopper
640 456 — Cop Speeder
668 250 — Gun Hunter
679 417 — Knuckles the Echidna
688 187 — Silver the Hedgehog
711 268 — Iblis Worm
777 921 — Capsule
851 426 — Egg Fighter
852 363 — Buzz Bomber
863 358 — Amy Rose
868 377 — Vector the Crocodile
869 292 — Dark Chao
870 580 — Omochao
872 910 — Iblis Biter
888 200 — Rouge the Bat
894 526 — Espio the Chameleon
933 391 — Goal Plate
973 433 — Egg Launcher
975 073 — Gun Beetle

Источник

Sonic riders как открыть всех персонажей чит

Sonic Riders: Zero Gravity (также известная как Sonic Riders: Shooting Star Story в Японии) — гоночная игра для консолей Nintendo Wii и Sony PlayStation 2, являющаяся продолжением Sonic Riders. Как и первая часть, игра отличается от традиционных игр этого жанра с Соником использованием аэродосок, но помимо этого важным элементом геймплея становятся способности, основанные на управлении гравитацией. Также добавлены новые гонщики, воздушные доски, велосипеды, воздушные мотоциклы, яхты, воздушные коньки и другие футуристические средства передвижения. Сбор колец позволит три раза обновить транспорт прямо во время гонки. Кроме того, появились три новых режима игры.

Содержание

Сюжет

История героев

История начинается, когда четыре звезды падают на планету, одна падает в Crimson Tower и катится в спину робота MeteorTech. Он просыпается и наряду с другими выходит из под контроля.

На следующий день Team Sonic направляются в Megalo Station, где по пути они услышали о новостях по радио. Вскоре на них нападают роботы, которые, кажется, обнаружили метеорит, который Соник нашёл прошлой ночью, и команда пытается убежать. К счастью, Сонику удалось спастись, благодаря Арку Космоса, и все они сбежали из города.

По пути команда Соника встречается с Эми, которая говорит, что её также преследовали роботы. Когда Эми обнимала Соника, она уронила Арк Космоса. Тейлз затем догадывается, что роботы пытались добыть метеориты. Они решили поехать в MeteorTech, чтобы разобраться с этой загадкой.

Команда прибывает в MeteorTech, где её встречают Вавилонские Разбойники. Джет пытается заставить Эми передать Ark, но это бесполезно, так как она не понимает, о чём идёт речь. Затем срабатывает тревога. Соник и друзья отправляются в погоню за Разбойниками. Соник и Джет случайно сталкиваются с Эггманом в главной компьютерной комнате MeteorTech. Когда он встает, Соник и Наклз угрожают ему, и доктор раскрывает свой план по формированию MeteorTech. Когда он видит Арк Космоса Соника, Эггман рассказывает, что его главный компьютер не отвечает с тех пор, как он дал ему Ark. Джет вспоминает, зачем он здесь, но видит, что Эми и Шторм отсутствуют. Компьютер Эггмана показывает, что Шторм преследует Эми, но за ними следует робот MeteorTech.

История Вавилонцев

История начинается в Gigan Rocks, когда Вавилонские Разбойники пытаются заполучить Арк Космоса. Там явно была ловушка, поэтому Джет нажал на некоторые клавиши древней клавиатуры с Вавилонским текстом. Это должно было отключить ловушку. Медленно, Джет взял Арк Космоса. Тут же Вейв увидела падающую звезду. Она закрыла глаза и сложила руки, загадывая желание. Когда она сказала Шторму, что она делает, он просто засмеялся, но не надолго, так как увидел, что Джет делает то же самое. Джет желал найти силу, с помощью которой он-бы мог победить его. Затем упали ещё три и вызвали вибрирующий звук, когда Шторм только собирался загадать желание. Это снова активировало ловушку, в результате обрушились два волуна. Это чуть не раздавило Разбойников, однако сила Арка заставила их взлететь. Желание Джета уже исполнилось. С этой силой, Разбойники безопасно сбежали из руин.

Вернувшись на корабль, Вейв проанализировала ковчег Космоса, который они нашли, и объяснила, что он может заряжаться от гравитации и использовать эту энергию для питания двигателя Вавилонского Сада. Она также узнала, что всего их пять. Джет приказывает Вейв создать радар, чтобы помочь им в их поисках. Но прежде, чем она могла это сделать, Шторм врывается и докладывает новость о том, что MeteorTech Mech украл Арк Космоса из музея Megalo City. Увидя это, Разбойники взяли курс на Megalo City. Пройдя через Megalo City, Джет предследует робота до Botanical Kingdom, где уничтожает робота, но теряет Ark. Он его на земле и обнаруживает, что Соник с кем-то говорит. Когда Эми обнимает Соника, падает Арк Космоса (который и искал Джет). Подслушав их разговор о MeteorTech, появляются Вейв и Шторм и предлагают опередить Соника и других, чтобы собрать информацию о MeteorTech.

Они встречают Соника и друзей в MeteorTech, но их прервали роботы-охранники. Пока Соник, Тейлз, Наклз, Джет и Вейв сматываются, Шторм пытался забрать Арк у Эми. Она убегает, Шторм за ней. Когда они достигают Aquatic Capital, Эми, которой всё это надоело, кидает Арк Космоса прямо в лицо Шторму. Она затем настаивает на том, чтобы он нашёл выход. В это же время с ними сталкивается робот MeteorTech SCR-HD. После сканирования Арк Космоса Шторма, он взрывается и оставляет второй Арка. Шторм убегает с обоими Арками и возвращается на воздушный корабль. Джет, обрадовавшийся тому, что у них теперь три, отрезан от внешнего мира описанием Волной древнего вавилонского текста. Когда Джет перестаёт пытаться разобраться, что значит ‘lightless black’, он обнаруживает, что два Арка отсутствуют. Затем появляется Эггман, улетающий с ними.

Разбойники следуют за Эггманом в Crimson Tower, где ждут Соника и остальных. Джет соревнуется с Соником, и они достигают верха башни. После того, как был призван Сад Вавилона, вламывается повреждённый SCR-HD и крадёт у Вейв все пять Арков Космоса. Тейлз сообщает Сонику, что пять Арков Космоса, оказавшись в Саду Вавилона, создадут гигантскую чёрную дыру. После этого Эггман объявляет, что от Сада Вавилона исходит огромное количество энергии. Внешняя часть сада Вавилона спадает и трансформирует его в Астральный Вавилон, космический корабль Вавилонцев, и создаёт чёрную дыру. Соник, Джет и все остальные (кроме Эггмана и Эми) летят на ленту Мёбиуса Астрального Вавилона, чтобы сразиться с новой гигантской формой SCR-HD и отключить Арки Космоса от корабля.

После всего этого, показан Астральный Вавилон, ставший на орбиту рядом с землёй. Джет и Разбойники смотрят на него, остановившись в пустыни. После небольшого обсуждения они улетают на своих досках. Соник, Тейлз, Наклз и Эми в машине Тейлза едут по Megalo City. Тейлз объясняет, как древние Вавилонцы переместились на землю и оставили часть своего двигателя на орбите. Вскоре Соник слышит, что кто-то в туннеле произнёс его имя. Подъезжает Джет, начиная соревнование. Соник и Джет гоняются по туннелю, этим история и заканчивается.

Миссии

Играбельные персонажи

ПерсонажТипДоступностьОзв. (английский)Озв. (японский)
Sonic the HedgehogСкоростьСразуJason GriffithJun’ichi Kanemaru
Jet the HawkСкоростьСразуJason GriffithDaisuke Kishio
Amy RoseСкоростьСразуLisa OrtizTaeko Kawata
Shadow the HedgehogСкоростьОткрываемыйJason GriffithKoji Yusa
Blaze the CatСкоростьОткрываемыйBella HudsonNao Takamori
AmigoСкоростьОткрываемый
Miles «Tails» ProwerПолётСразуAmy PalantRyo Hirohashi
Wave the SwallowПолётСразуBella HudsonChie Nakamura
Cream the RabbitПолётОткрываемыйRebecca HandlerSayaka Aoki
Rouge the BatПолётОткрываемыйCaren ManuelRumi Ochiai
Silver the HedgehogПолётОткрываемыйPete CapellaDaisuke Ono
NiGHTSПолётОткрываемый
MeteorTech Robot (SCR-HD)ПолётОткрываемый
Knuckles the EchidnaСилаСразуDan GreenNobutoshi Kanna
Storm the AlbatrossСилаСразуDan GreenKenji Nomura
Dr. EggmanСилаОткрываемыйMike Pollock (катсцены)

Chikao OtsukaBilly HatcherСилаОткрываемыйMeteorTech Robot (SCR-GP)СилаОткрываемыйSuper SonicНетОткрываемый
(используя Изумруд Хаоса как транспорт за Соника)Jason GriffithJun’ichi Kanemaru

Персонажи: Руж, Шедоу, Крим, Блейз, Сильвер, Супер Соник, Амиго, Найтс и Билли Хетчер не принимают участие в режиме истории. Большинство персонажей, открываемые в игре (за исключением Billy Hatcher, Amigo, Blaze, Сильвера и роботов MeteorTech) были открываемыми в оригинальной Sonic Riders.

Мануалы

Список разработчиков

Producer/Director: Kenjiro Morimoto
Assistant Producer: Takashi Thomas Yuda
Art Director: Hideaki Moriya
Programming Director: Kenichi Koshida
Sound Director: Tomonori Sawada
Game System Designers: Kenjiro Morimoto, Hiroshi Miyamoto, Masanosuke Shimizu
Character Artists: Takeshi Mitsumoto, Tetsuya Mitomi, Ichirou Yamana
Character Mostion Artists: Shiji Ishii, Yuki Shishido, Tetsuya Iikeda
Gear Model Artists: Daisaku Kishiue
Game System Programmers: Kenichi Koshida, Yoshiharu Kanai, Yasuhiko Hayashi, Yu Nakawatari, Hiroki Hayami
Level Designers: Masashi Jinbo, Masanosuke Shimizu, Kentarou Kiyono, Takaaki Tanka, Yuij Okuda, Tadashi Tamashiro
Field Artists: Nao Okinaka, Masyaya Etou, Aki Nakashima, Takahito Kojima, Mitsuhiro Sasatani, Hirotaka Ijichi, Daisuke Nakai, Fumiko Takamiyagi, Naoki Taji, Daisuke Kojima, Hiroshi Kouchi, Shunei Ishida, Daisuke Miyahara, Naoki Matsue, Seiichi Fudo, Yuki Yamamoto, Ken Ishihara, Shikana Kimura, Kazuhiro Kohata, Maoki Nakashiba, Akinobu Wada, Naori Nakagawa, Issei Honda, Zhou Changliang
Course Gimmick Programmers: Ryouji Takaskai, Yu Nakawatari, Hiroki Hayami, Yasuhiko Hayashi, Chikeo Nakai, Yoshiharu Kanai, Takaaki Ieki, Hideyuki Ura, Nobuki Watanabe, Yuki Kozai
Game Mode Designers: Shiro Maekawa, Kentarou Kiyono, Takaaki Tanka
Game Mode Programmers: Chikeo Nakai
Test Editor: Takamasa Yoshimutsu
Menu Screen Artists: Yuki Takeuchi, Kazuhiro Hidaka
Ending Roll Artist: Hiroyuki Yamazura
Menu Screen Programmer: Naoki Isoi
Multi Platform Programmers: Takaaki Ieki, Makoto Suzuki
Multi Platform Artist: Takashi Thomas Yuda
Network System Designer: Masashi Jinbo
Network System Programmers: Makoto Suzuki, Masahiro Sato
Story Plotters: Shiro Maekawa, Hiroshi Miyamoto
Scenario Writer: Masahiko Shiraishi
Story Board Designers: Shiro Maekawa, Hiroshi Miyamoto
Stroy Board Producers: Tatsura Yabuta, Toyokazu Hattori
Stroy Board Assistant Producer: Yuji Miyazaki
Stroy Board Event Scene Artists: Tatsuya Yabuta, Naoya Ito, Chieko Suzuki
Event Scene Artists: Takeshi Mitsumoto, Akira Kawanari, Kazuhito Takahashi, Yoshioki Yasuzumi, Naori Nakagawa
Story Event Programmer: Naoki Isoi
CG Movie Line Producer: Masahito Imamura
CG Movie Scene Conept Art Producer: Tomokazu Takahashi
CG Movie Scene Story Board Artist: Miklo Masuda
CG Movie Director: Kiyonobu Kitada
CG Movie Senior Director: Minoru Kusakabe
CG Movie Art Director: Tomohisa Ishikawa
CG Movie Modeing: Hideyuki Shimizu, Motoki Nakazawa, Akira Kawaski, Yoshihiko Yamaguchi, Ryohei Kanehashi, Masayuki Nishiguchi, Takanori Konno, Takahiko Kawamura, Ayuml Hayasaka, Michito Nishino
CG Movie Animation & Scene Edit: Hirohisa Suzuki, Jun Yabuki, Yuki Hamatani, Yuichi Nagashina, Ataru Yamada, Yuya Nagata
CG Movie VFX: Ryoji Fujita, Takashi Shinozuka
CG Movie Production Managers: Sachiyo ito, Kyohei Mastsukuma
CG Movie Executive Producer: Shinya Sasahara
CG Movie Producer: Masashi Sakamo, Yoichiro Kiyota
CG Movie Assistant Producer: Atsuko Hashimoto
Music Composers: Kenichi Tokoi, Fumie Kumatani, Hideaki Kobayashi, Tomonori Sawada
Un-Gravitify: Music: Kenichi Tokoi, Lyrics: runblebee, Vocals: Cashell
Catch Me If You Can: Music: Kenichi Tokoi, Rhymes & Vocals: runblebee
Sound Effects: Tomonori Sawada
Japanese Character Voices: Jun’ichi Kanemaru, Ryo Hirohashi, Nobutoshi Kanna, Daisuke Kishio, Chie Nakamura, Kenji Nomura, Taeko Kawata, Daisuke Ono, Nawo Takamori, Sayaka Aoki, Kouji Yusa, Rumi Ochiai, Chikao Otsuka
Voice Recording Producer: Hiroyuki Inage
Voice Recording Director: Keiichirou Miyoshi
Recording: OMNIBUS JAPAN
English Character Voices: Jason Griffith, Amy Palant, Dan Green, Lisa Ortiz, Bella Hudson, Mike Pollock, Kathleen Delaney, Pete Capella, Rebecca Honig, Andrew Paull
Production Manager: Saivatore Oppedisano
Voice Director: Christopher Collet
Audio Engineer: Richard Alvy
Recording Coordinators: Akinori Nishiyama, Takashi Iizuka
Development Support: Taizou Okada, Yoshinori Uchida, Tatsuya Shiraishi, Nobuo Hatauchi, Kana Tamaki, Mirai Fujita
Game Title: Shun Nakamura

Sega Corporation (Sega of Japan, Inc.)

Sales/Marketing: Takeshi Shimizu, Yasushi Yamashita, Yumiko Ueda, Toshirou Nakayama
Public Relations: Yasushi Nagumo, Hiromi Seida
International Business/PD: Tatsuyuki Miyazaki
Consumer Relationship Management: Kazunori Yagi, Yukihiro Tagushi
Test Department: Junichi Shimizu, Akira Nishikawa, Akira Terasawa, Tomoki Matsuura, Masanori Okamoto, Daisuke Suzuki
QC Department: Yuji Nakamura, Sunao Murayama
Package & Manual Production: Yoshihiro Sakuta, Yuji Nakamura
Chief Producer: Takayuki Kawagoe, Akinori Nishiyama
Executive Supervisor: Hisao Oguchi, Hideki Okamura, Masanao Maeda, Naoya Tsurumi, Hiroyuki Miyazaki
Executive Producer: Hajime Satomi

Sega of America, Inc.

President/COO: Simon Jeffery
Vice President Of Product Development: David Cobb
Localization Manager: John Merlino
Localization Producer: Kevin Frane, Patriok Riley
Senior Publishing Manager: Klayton Vorlick
Vice President Of Sales: Sue Hughes-Taigen
Vice President Of Entertainment Marketing: Scott A. Steinberg
Director of Marketing: Don Mesa
Marketing Coordinator: Grant Matason
Marketing Consultant: Maroella Churchill
Product Marketing Manager: Judy Gilbertson
Assistant Marketing Manager: Ken Balough
Public Relations Manager: Tail Fischer
Creative Services Manager: Jen Groeling
Director Of Web Development: Chris Olson
Head of Operations: Tom Dudley
QA Manager: Deni Skeens
QA Supervisor: Josh Morton
Senior QA Lead: Shawn Dobbins, Demetrius Griffin
QA Lead Tester: Jason Bianchi
Standards Supervisor: Stephen Akana
Compliancy Lead: Junior Sison
Compliancy Specialists: Lawrence Mann, Joe Floyd, Eduardo Camacho, John belcher
Mastering Lab Supervisor: Rhianna Kellom
Mastering Lab Technicians: Rey Buzon, Soott Sampson, Ray Vasquez
Hardware Technician: Matt Ellison
Transtation: Inbond, Osamu Shitamiya
Overseas Consumer Business Department(Sega of Japan, Inc.): Aya Takeuchi, Tatsuya Shikata

Sega Europe, Ltd.

President/COO: Michael Hayes
Development Director: Gary Dunn
Director of European Marketing: Gary Knight
Head Of Studio, Locallsation: Kuniyo Matsumoto
Senior Producer, Locallsation: Akiko Uchida
Senior European PR Executive: Kerry Martyn
Marketing Manager: David Corless
Assistant Brand Manager: Micgele Dix
Senior Brand Manager: Helen Lawson
Interational Brand Manager: Ben Chalmers-Stevens
Online Marketing Manager: Mike Evans
Online Development Manager: Mina Ahmad
Online Creative Manager: Bennie Booysen
Senior Community Manager: Romily Broad
Web Designer: Nawaz Alamgir
Head Of Development Services: Mark Le Breton
Locallsation Manager: Marta Lois Gonzalez
Locallsation Coordinator: Gluseppe Rlzzo
Locallsation Team: Marco Borrelli, Katharina Kiegler, Jean-Loup Lansac, Jesus Alvarez Sanchez
QA Shift Managers: Marlon Grant, Stuant Arrowsmith
Mastering Teahnicians: John Hegarty, Jigar Patel
Standards Coordinator: Mohammed Ajaib
Assistant Standards Coordinators: Justin Amors, Mike hanley
Language QA Coordinator: Jean Baptiste Bagot
Special Thanks: Tetsu Katano, Sachiko Kawamura, Masanobu Yamamoto, Masatoshi Yasumura, Wataru Watanabe, Shinobu Yokota, Jason Kuo, Teressa Guest, Keith Dwyer, Yoshiro Osaki, Takahiro Uno, Tatsuya Minami, Yoshisato Ashizawa
Cooperated Companies: O-TWO inc., Xean inc., NEURON.AGE, ANIMAROID INC., Anima inc, GONZO K.K., TOHOKUSHINSHA, 4 Kids, Inbound, FUN Unit inc., Odd inc, EnumaElisch.LLP
Game Engine: Havok
Sound Designed By: Dolby Digital Pro Logic 2
Created by: Sonic Team
Presented by: Sega

Ресурсы

Обложки Nintendo Wii

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *